garanti med h.c. andersens instandsættelse
Her får du garanti. Vær altid tryg hos os!
Hos H.C. Andersens Istandsættelse er alle vores kunder altid dækket af en række garantier, der sikrer dem den bedst mulige oplevelse
Maksimal kundetilfredshed
5 ud af 5 stjerner
få garanti. Vær altid tryg, når du handler med os
For at sikre dig den gode oplevelse er du altid dækket af vores garanti. Vi garanterer altid, at vores arbejde er af høj kvalitet.
Hvis du er lejer og skal flytte, betyder det, at du altid vil få dit depositum tilbage, og at vi kompenserer dig, hvis din udlejer ikke vil udbetale det. Det er uanset størrelsen af depositummet, og om du er en privat kunde, fra en virksomhed eller fra det offentlige.
Er du ejer eller er en lejer, som ikke skal flytte, og der derfor ikke er noget depositum at få udbetalt, er du dækket af vores tidsgaranti, som betyder, at du også får økonomisk kompensation, hvis vi ikke bliver færdige til tiden.
Du er altid dækket af vore prisgaranti
Desuden er du, uanset de omstændigheder du kontakter os under, altid dækket af vores prisgaranti. Det vil sige, at den pris du får budt i starten, også er den pris du betaler efter istandsættelsen. Medmindre selvfølgelig, at vi har slået noget af prisen, fordi vi ikke blev færdige til den aftalte tid. Det betyder, at alle overraskelser, som at der fx skulle bruges fem spande maling i stedet for tre, er dækket af os.
Er du privatkunde, kan du læse om dine garantier her.
Aflysninger
Hvis du har brug for at aflyse kan du gøre det i op til 48 timer før uden, at det vil koste dig noget.
Aflyser du en aftale senere end dette, kræver vi kompensation. Aflyser du mindre end 48 timer før den planlagte maleropgave, kræver vi 2000kr. Er der mindre end 24 timer til, kræver vi 4000kr.
Aflyser du pga særlige omstændigheder, fx dødsfald eller særligt smitsomme sygdomme, må du gerne gøre os opmærksomme på det, når du aflyser. I så fald gælder andre regler, da det vil være en vurderingssag.
Vi aflyser aldrig en aftale med dig! Det kan dog ske, at vi bliver nødt til at flytte den.
Flytninger pga særlige omstændigheder, såsom fx trafikulykker eller ekstreme vejrforhold er også underlagt særlige regler mht en evt. godtgørelse. Ekstreme vejrforhold er pludselige vejrhold, der gør det farligt, at færdes udenfor i bil. Fx. orkan, voldsom regn og oversvømmelse, samt snestorm, der bevæger sig væsentligt hurtigere end forudsagt af DMI.
Kundeservice
Din gode oplevelse er hjertet af vores organisation. Derfor vil vi gøre alt for, at din maling bliver til en god historie. Vi er altid glade, når du ringer til os. Tager vi den ikke med det samme, håber vi, at du vil lægge en besked, så vi kan ringe tilbage.
For at sikre dig den gode oplevelse, er du altid dækket af vores garantier. Vi garanterer altid, at vores arbejde er af høj kvalitet.
Det betyder, at du vil modtage et resultat, du vil få glæde af langt ud i fremtiden. Det betyder også, at du kan føle dig tryg under hele processen, at vi lytter til dine ønsker og respekterer din tid, ejendom og ejendele.
Desuden er du, uanset de omstændigheder du kontakter os under, altid dækket af vores prisgaranti. Det vil sige, at den pris du får budt i starten, også er den pris du betaler efter malingen er færdiggjort. Medmindre selvfølgelig, at vi har slået noget af prisen, fordi vi ikke blev færdige til den aftalte tid. Det betyder, at alle overraskelser, som fx at der skal bruges 2 spande maling mere end vi havde regnet med, er dækket af os.
Når vi er færdige med at male, og vores samarbejde har nået vejs ende, så del din gode oplevelse med os og vores andre kunder på Trustpilot eller Facebook.
Hvad hvis du ikke er glad?
Dine muligheder er at få fejlen udbedret eller at få økonomisk erstatning. Vi tager dog visse forbehold med hensyn til kompensationen afhængigt af omfanget af fejlen. Den skal være af en vis størrelse, før du kan blive økonomisk kompenseret for den. Det er altid vores mål, at alle vores kunder skal have en god oplevelse med vores service, så hvis du havde en skuffende start eller midte, går vi lige skridtet længere for at give dig en ekstra god slutning.
Hvis vi skulle være uenige med dig om, at der er tale om en fejl eller mangel, kan du vælge at gå videre med sagen til Byggeriets Ankenævn. De vil undersøge sagen nærmere, og hvis du får medhold, vil du selvfølgelig blive kompenseret. Husk, at du skal klage senest inden for tre år for synlige mangler og ti år for skjulte. Ellers risikerer du, at sagen bliver forældet.
Ring til os
Du er altid velkommen til at kontakte os på mail, eller direkte på vores telefonnummer.
Åbningstider: 08:00-16:00
50 90 70 20
info@hca-i.dk
Skriv til os
Du er altid velkommen til at skrive til os. Udfyld formularen, og så vender vi tilbage inden for 24 timer.
Skal vi ringe dig op?
Vi sidder altid klar ved telefonen til at assistere vores kunder. Udfyld formularen, og modtag et uforpligtende opkald fra os.
Skal vi ringe dig op?
Lad dig ikke nøjes med sjusk og halvfærdige løsninger. Få specialister med værktøjet og ekspertisen til at klare din istandsættelse.
Gør som mange andre og skriv dit nummer, så kontakter vi dig med et gratis uforpligtende tilbud.
FÅ ET GRATIS UFORPLIGTENDE TILBUD
Få et tilbud på dine præmisser. Udfyld kontaktformularen og bliv kontaktet.
Uhørt højt serviceniveau
Gør din istandsættelse til en god historie. Du er sikret en god oplevelse gennem fire stærke garantier.
Mødegaranti
Depositumsgaranti
Depositumsgarantien er din sikring på, at du altid får dit depositum tilbage.
Prisgaranti
Prisgarantien er din sikring om, at prisen ikke ændrer sig under arbejdet.
Kvalitetsgaranti
Privat
Garanti for privatkunder
Hvis du kontakter os angående istandsættelsen af en lejebolig eller ejerbolig, er du altid dækket af vores pris- og kvalitetsgaranti. Når du kontakter os for at få istandsat din lejebolig ved fraflytning, er der en ekstra garanti til dig, der sikrer, at du får hele dit depositum tilbage. Når du kontakter os om en bolig, som du ejer, der ikke skal fraflyttes, er der en anden garanti, der sikrer dig, at arbejdet bliver udfyldt inden for den aftalte tid.
Mødegaranti - Vi er der altid til tiden
Vi værdsætter din tid! Vores håndværkere er pålidelige og erfarne bilister i trafikken. Skulle det alligevel ske, at de bliver forsinkede, får du selvfølgelig et afslag i prisen.
- 30 minutters forsinkelse eller derover giver 500 kr. nedsættelse
Adgang til dit hjem
For at håndværkerne kan begynde arbejdet i ordentlig tid, er det vigtigt, du selv eller en anden er hjemme til at lukke dem ind på det aftalte tidspunkt. Hvis håndværkerne ikke kan komme ind til deres arbejdsområde inden for 15 minutter efter deres officielle ankomst, vil det påvirke din tidsgaranti.
Om håndværkerne vælger at vente udover de første 15 minutter efter deres ankomst er op til deres vurdering af situationen. Hvis de må gå igen uden at have været blevet lukket ind, anser vi det som en aflysning fra din side.
Prisgaranti - Altid en fast pris uden grimme efterregninger
Du er altid garanteret, at den pris vi oplyser dig for en service ikke ændres. Det vil sige, at alle de uforudsete udgifter, der skulle dukke op undervejs i arbejdet er vores tab og ikke dit. Det eneste tilfælde prisen vil ændre sig i er, hvis du ønsker, at vi skal ordne flere ting for dig samtidig.
Hvis du for eksempel kontakter os for at male din væg, og det viser sig, at vi skal bruge tre spande maling mere end vi først troede, så betaler vi for de tre ekstra spande. Hvis du undervejs beslutter, at vi også skal slibe dit gulv, så koster det ekstra.
Læs mere om priserne her, for at finde ud af, hvordan de sættes.
Kvalitetsgaranti - Når kun det bedste er godt nok
For at sikre, at du bliver glad for vores arbejde, får du, når du hyrer os, en klar kontrakt med os om, hvad du har brug for. Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis der er noget, du er i tvivl om eller gerne vil have ændret.
Fuld garanti på resultaterne af håndværket
Du er altid garanteret udbedring af fejl og mangler, der måtte opstå af forskellige årsager undervejs.
Vi går meget op i høj kvalitet, og i at du får en god oplevelse med vores service. Men skulle du blive uenig i kvaliteten af det arbejde, vi udfører for dig, kan du ringe til os på tlf. +45 50 90 70 20 eller skrive til info@hca-i.dk og fortælle os, hvad der mangler.
Vi er medlem af Byg Garanti. Hvis vi ikke selv er i stand til at kompensere dig for eventuelle mangler i det arbejde, vi udfører for dig, så gør de, enten ved at udbedre manglerne eller ved at give dig økonomisk kompensation til en senere udbedring. Derfor kan du altid være helt tryg ved at hyre os.
Du finder et link til deres hjemmeside her.
Sunde arbejdsvilkår
Vores kvalitetsgaranti omfatter ikke kun dig, men også alle vores håndværkere. De er allesammen dækket af branchens overenskomster, og vi sørger for, at de har optimale arbejdsvilkår og det rigtige arbejdsmiljø.
Alle produkter vi anvender er godkendte efter danske regler af hensyn til din og håndværkernes sikkerhed og sundhed.
Lønningerne er også altid efter danske vilkår uafhængigt af, hvilken fagforening den håndværker maler er medlem af.
Lejers depositumsgaranti
Hvis du kontakter os i forbindelse med, at du skal flytte fra din lejebolig, garanterer vi, at du altid får hele dit depositum tilbage. Skulle der opstå komplikationer undervejs, der gør, at kvaliteten af den færdige istandsættelse ikke lever op til din udlejers krav, betaler vi derfor for udbedringen.
Dog tager vi et forbehold ved dette. Hvis vores håndværkere ikke har mulighed for at færdiggøre arbejdet af årsager, der ikke er vores, dækker garantien ikke. Den slags årsager kan for eksempel være, at håndværkerne ikke kan komme ind eller at andre håndværkere, der ikke har noget med os at gøre ikke er blevet færdige med deres arbejde til tiden, og det forhindrer vores håndværkere i at gøre deres arbejde. Dette er uanset om, du har overladt ansvaret for kommunikationen og koordineringen med denne håndværker til os eller ej.
For eksempel kan det være, at du kender en elektriker, du gerne vil have til at reparere en misligholdt stikkontakt, og vi skal male og lakere gulvet bagefter. Hvis elektrikeren ikke bliver færdig med stikkontakten til tiden, må vores malere udsætte deres arbejde, og hvis det betyder, at de ikke bliver færdige til tiden dækker vores garanti ikke.
Et eksempel hvor du er dækket, er hvis vores maler bliver syg og ikke kan udføre sit arbejde. Vi har flere malere, så det er vores ansvar, at en af de andre malere kommer og gør arbejdet i stedet.
Ejers tidsgaranti
Kontakter du os i forbindelse med en istandsættelse af en bolig, som du ejer, garanterer vi altid, at vi bliver færdige inden den aftalte tid. Skulle der opstå komplikationer undervejs, der gør, at vi ikke bliver færdige til den aftalte tid, får du et afslag i prisen i form af dagbøder.
For hver dag, der går ud over den aftalte tid, slår vi 2 % af prisen – dog minimum 500 kr. Det vil sige, at hvis vi udfører et job for dig til 20.000 kr., får du minimumsbøden på 500 kr. pr forsinket dag i stedet for 2 %, der kun ville være 400 kr.
Minimumsbøden er der for, at du med mindre projekter også kan føle dig sikker på at være en prioritet for os og vores håndværkere, så arbejdet bliver gjort til tiden.
Dog tager vi et forbehold ved dagbøderne. Hvis vores håndværkere ikke har mulighed for at færdiggøre arbejdet af årsager, der ikke er vores, kan du ikke få afslag i prisen for de dage det går ud over. Den slags årsager kan fx være, at håndværkerne ikke kan komme ind i dit hjem, eller hvis andre håndværkere, der ikke har noget med os at gøre, ikke er blevet færdige med deres arbejde til tiden og det forhindrer vores håndværkere i at gøre deres arbejde. Dette er uanset om, du har overladt ansvaret for kommunikationen og koordineringen med denne håndværker til os eller ej.
Fx kan det være, at du kender en elektriker, du gerne vil have til at sætte nye stikkontakter op, og du har en aftale med os om, at vi skal skal male og lakere dine gulve bagefter. Hvis elektrikeren ikke bliver færdig med stikkontakterne til tiden, må vores malere udsætte deres arbejde, og du kan ikke få udbetalt dagbøder for de dage, de må udsætte arbejdet.
Et eksempel, hvor du godt vil kunne få udbetalt dagbøder, er hvis vores maler bliver syg, og ikke kan udføre sit arbejde. Vi har flere malere, så det er vores ansvar, at en af vores andre malere kan komme og gøre arbejdet i stedet.
Erhverv
Få garanti som erhvervskunde
kontakter I os angående istandsættelsen af lejede eller ejede lokaler, er I altid dækket af vores pris- og kvalitetsgaranti. Når I kontakter os for at få istandsat jeres lejede lokaler ved fraflytning, er der en ekstra garanti til jer om, at I skal have hele jeres depositum tilbage. Når I kontakter os om lokaler, der ikke skal fraflyttes, er der en anden garanti til jer, der sikrer jer, at arbejdet bliver udfyldt til den aftalte tid.
Mødegaranti - Vi er der altid til tiden
Vi værdsætter jeres tid! Vores håndværkere er pålidelige og erfarne bilister i trafikken. Skulle det alligevel ske, at de bliver forsinkede, får I selvfølgelig et afslag i prisen.
- 30 minutters forsinkelse eller derover giver 500 kr. nedsættelse
Adgang til jeres hjem
For at håndværkerne kan begynde arbejdet i ordentlig tid, er det vigtigt, du selv eller en anden er der til at lukke dem ind på det aftalte tidspunkt. Hvis håndværkerne ikke kan komme ind til deres arbejdsområde inden for 15 minutter efter deres officielle ankomst, vil det påvirke din tidsgaranti.
Om håndværkerne vælger at vente udover de første 15 minutter efter deres ankomst er op til deres vurdering af situationen. Hvis de må gå igen uden at have været blevet lukket ind, anser vi det som en aflysning fra jeres side.
Prisgaranti - Altid en fast pris uden grimme efterregninger
I er altid garanteret, at den pris vi oplyser for en service ikke ændres. Det vil sige, at alle de uforudsete udgifter, der skulle dukke op undervejs, er vores tab og ikke jeres. Det eneste tilfælde prisen hvor vil ændre sig i, er hvis I ønsker at bestille flere af vores services undervejs.
Hvis I for eksempel kontakter os for at male jeres vægge, og det viser sig, at vi skal bruge tre spande maling mere end vi først troede, betaler vi for de tre ekstra spande. Hvis I undervejs beslutter, at vi også skal slibe jeres gulv, så koster det ekstra.
Læs mere om priserne her, for at finde ud af, hvordan de sættes.
Kvalitetsgaranti - Når kun det bedste er godt nok
For at sikre, at I bliver glade for vores arbejde, får I en klar kontrakt med os om, hvad I har brug for. I er altid velkomne til at kontakte os, hvis der er noget, I er i tvivl om eller gerne vil have ændret.
Fuld garanti på resultaterne af håndværket
I er altid garanteret udbedring af fejl og mangler, der måtte opstå af forskellige årsager undervejs.
Vi går meget op i høj kvalitet, og i at I får en god oplevelse med vores service. Men skulle I være uenige med os om kvaliteten af vores arbejde, kan I ringe til os på tlf. +45 50 90 70 20 eller skrive til info@hca-i.dk og fortælle os, hvad der mangler.
Vi er medlem af Byg Garanti. Hvis vi ikke selv er i stand til at kompensere jer for eventuelle mangler i det arbejde, vi udfører for jer, så gør de, enten ved at udbedre manglerne eller ved at give jer økonomisk kompensation til en senere udbedring. Derfor kan du altid være helt tryg ved at hyre os.
I finder et link til deres hjemmeside her.
Sunde arbejdsvilkår
Vores kvalitetsgaranti omfatter ikke kun jer, men også alle vores håndværkere. De er allesammen dækket af branchens overenskomster, og vi sørger for, at de har optimale arbejdsvilkår og det rigtige arbejdsmiljø.
Alle produkter vi anvender er godkendte efter danske regler af hensyn til din og håndværkernes sikkerhed og sundhed.
Lønningerne er også altid efter danske vilkår uafhængigt af, hvilken fagforening den håndværker maler er medlem af.
Lejeres depositumsgaranti
Hvis I kontakter os i forbindelse med, at I skal flytte fra jeres lejede lokaler, garanterer vi, at I altid får hele jeres depositum tilbage.
Skulle der opstå komplikationer undervejs, der gør, at kvaliteten af den færdige istandsættelse ikke lever op til jeres udlejers krav, betaler vi derfor for udbedringen og i sidste ende også den del af jeres depositum som jeres udlejer ikke vil udbetale. Dog med det forbehold, at hvis vores håndværkere ikke har mulighed for at færdiggøre arbejdet af ydre årsager, dækker garantien ikke.
Det kan for eksempel være, at vores håndværkerne ikke kan komme ind, eller at håndværkere, der ikke er vores, ikke er blevet færdige med deres arbejde til tiden, og forhindrer vores håndværkere i at gå i gang eller blive færdige. Dette gør sig gældende, uanset om I har overladt ansvaret for kommunikationen og koordineringen med denne håndværker til os eller ej.
Hvis for eksempel en elektriker, der ikke er vores, skal retablere en elinstallation, og ikke bliver færdig til den aftalte tid, så vores håndværkere kan male og lakere gulvet og blive færdige til den aftalte tid, er fejlen ikke vores. Så dækker garantien ikke.
Et eksempel, garantien altid vil dække, er hvis vores maler bliver syg og ikke kan udføre sit arbejde. Da vi har flere malere, er det vores ansvar at sende en af de andre ud til jer i stedet.
Ejeres tidsgaranti
Kontakter I os for at få istandsat lokaler, som I ejer, garanterer vi altid, at vi bliver færdige inden den aftalte tid. Skulle der opstå komplikationer undervejs, der gør, at vi ikke bliver færdige til den aftalte tid, får I et afslag i prisen i form af dagbøder.
For hver dag der går ud over den aftalte tid, slår vi 2 % af prisen, dog minimum 500 kr. Det vil sige, at hvis vi udfører et job for jer til 20.000 kr., får I minimumsbøden på 500 kr. pr forsinket dag i stedet for 2 %, der kun ville være 400 kr.
Minimumsbøden er der for, at I med mindre projekter også kan føle jer sikre på at være en prioritet for os og vores håndværkere, så arbejdet bliver gjort til tiden.
Dog tager vi et forbehold ved dagbøderne. Hvis vores håndværkere ikke har mulighed for at færdiggøre arbejdet af ydre årsager, får I ikke afslag i prisen for de dage det går ud over. Det kan for eksempel være, at vores håndværkerne ikke kan komme ind, eller at håndværkere, der ikke er vores, ikke er blevet færdige med deres arbejde til tiden, og forhindrer vores håndværkere i at gå i gang eller blive færdige.
Dette gør sig gældende, uanset om I har overladt ansvaret for kommunikationen og koordineringen med denne håndværker til os eller ej.
Hvis for eksempel en elektriker, der ikke er vores, skal reetablere en elinstallation, og ikke bliver færdig til den aftalte tid, så vores håndværkere kan male og lakere gulvet, og blive færdige til den aftalte tid, er fejlen ikke vores. Så dækker garantien ikke, og I får ikke udbetalt en dagbøde.
Et eksempel, garantien altid vil dække, er hvis vores maler bliver syg og ikke kan udføre sit arbejde. Da vi har flere malere, er det vores ansvar at sende en af de andre ud til jer i stedet.
Offentlig
Du kan få garanti for det offentlige
Hvis I kontakter os angående istandsættelsen af kontorer, offentlige områder som for eksempel biblioteker eller institutioner, er I altid dækkede af vores pris- og kvalitetsgaranti. Når I kontakter os for at få istandsat lokaler, der er lejede ved fraflytning, er der en ekstra garanti til jer om, at I skal have hele jeres depositum tilbage.
Når I kontakter os om lokaler, der ikke skal fraflyttes, er der en anden garanti til jer, der sikrer jer, at arbejdet bliver udfyldt til den aftalte tid.
Mødegaranti - Vi er der altid til tiden
Vi værdsætter jeres tid! Vores håndværkere er pålidelige og erfarne bilister i trafikken. Skulle det alligevel ske, at de bliver forsinkede, får I selvfølgelig et afslag i prisen.
- 30 minutters forsinkelse eller derover giver 500 kr. nedsættelse
Adgang til jeres hjem
For at håndværkerne kan begynde arbejdet i ordentlig tid, er det vigtigt, du selv eller en anden er der til at lukke dem ind på det aftalte tidspunkt. Hvis håndværkerne ikke kan komme ind til deres arbejdsområde inden for 15 minutter efter deres officielle ankomst, vil det påvirke din tidsgaranti.
Om håndværkerne vælger at vente udover de første 15 minutter efter deres ankomst er op til deres vurdering af situationen. Hvis de må gå igen uden at have været blevet lukket ind, anser vi det som en aflysning fra jeres side.
Prisgaranti - Altid en fast pris uden grimme efterregninger
I er altid garanteret, at den pris vi oplyser for en service ikke ændres. Det vil sige, at alle de uforudsete udgifter, der skulle dukke op undervejs, er vores tab og ikke jeres. Det eneste tilfælde prisen hvor vil ændre sig i, er hvis I ønsker at bestille flere af vores services undervejs.
Hvis I for eksempel kontakter os for at male jeres vægge, og det viser sig, at vi skal bruge tre spande maling mere end vi først troede, betaler vi for de tre ekstra spande. Hvis I undervejs beslutter, at vi også skal slibe jeres gulv, så koster det ekstra.
Læs mere om priserne her, for at finde ud af, hvordan de sættes.
Kvalitetsgaranti - Når kun det bedste er godt nok
For at sikre, at I bliver glade for vores arbejde, får I en klar kontrakt med os om, hvad I har brug for. I er altid velkomne til at kontakte os, hvis der er noget, I er i tvivl om eller gerne vil have ændret.
Fuld garanti på resultaterne af håndværket
I er altid garanteret udbedring af fejl og mangler, der måtte opstå af forskellige årsager undervejs.
Vi går meget op i høj kvalitet, og i at I får en god oplevelse med vores service. Men skulle I være uenige med os om kvaliteten af vores arbejde, kan I ringe til os på tlf. +45 50 90 70 20 eller skrive til info@hca-i.dk og fortælle os, hvad der mangler.
Vi er medlem af Byg Garanti. Hvis vi ikke selv er i stand til at kompensere jer for eventuelle mangler i det arbejde, vi udfører for jer, så gør de, enten ved at udbedre manglerne eller ved at give jer økonomisk kompensation til en senere udbedring. Derfor kan du altid være helt tryg ved at hyre os.
I finder et link til deres hjemmeside her.
Sunde arbejdsvilkår
Vores kvalitetsgaranti omfatter ikke kun jer, men også alle vores håndværkere. De er allesammen dækket af branchens overenskomster, og vi sørger for, at de har optimale arbejdsvilkår og det rigtige arbejdsmiljø.
Alle produkter vi anvender er godkendte efter danske regler af hensyn til din og håndværkernes sikkerhed og sundhed.
Lønningerne er også altid efter danske vilkår uafhængigt af, hvilken fagforening den håndværker maler er medlem af.
Depositumsgaranti
Hvis I kontakter os i forbindelse med, at I skal flytte fra jeres lejede lokaler, garanterer vi, at I altid får hele jeres depositum tilbage.
Skulle der opstå komplikationer undervejs, der gør, at kvaliteten af den færdige istandsættelse ikke lever op til jeres udlejers krav, betaler vi derfor for udbedringen og i sidste ende også den del af jeres depositum som jeres udlejer ikke vil udbetale. Dog med det forbehold, at hvis vores håndværkere ikke har mulighed for at færdiggøre arbejdet af ydre årsager, dækker garantien ikke.
Det kan for eksempel være, at vores håndværkerne ikke kan komme ind, eller at håndværkere, der ikke er vores, ikke er blevet færdige med deres arbejde til tiden, og forhindrer vores håndværkere i at gå i gang eller blive færdige.
Dette gør sig gældende, uanset om I har overladt ansvaret for kommunikationen og koordineringen med denne håndværker til os eller ej.
Hvis fx en elektriker, der ikke er vores, skal reetablere en elinstallation, og ikke bliver færdig til den aftalte tid, så vores håndværkere kan male og lakere gulvet, og blive færdige til den aftalte tid, er fejlen ikke vores. Så dækker garantien ikke.
Et eksempel, garantien altid vil dække, er hvis vores maler bliver syg, og ikke kan udføre sit arbejde. Da vi har flere malere, er det vores ansvar at sende en af de andre ud til jer i stedet.
Tidsgaranti
Kontakter I os for at få istandsat lokaler, I enten ejer og/eller ikke skal fraflytte, garanterer vi altid, at vi bliver færdige inden den aftalte tid. Skulle der opstå komplikationer undervejs, der gør, at vi ikke bliver færdige til den aftalte tid, får I et afslag i prisen i form af dagbøder.
For hver dag, der går ud over den aftalte tid, slår vi 2 % af prisen, dog minimum 500 kr. Det vil sige, at hvis vi udfører et job for jer til 20.000 kr., får I minimumsbøden på 500 kr. pr forsinket dag i stedet for 2 %, der kun ville være 400 kr.
Minimumsbøden er der for, at I med mindre projekter også kan føle jer sikre på at være en prioritet for os og vores håndværkere, så arbejdet bliver gjort til tiden.
Dog tager vi et forbehold ved dagbøderne. Hvis vores håndværkere ikke har mulighed for at færdiggøre arbejdet af ydre årsager, får I ikke afslag i prisen for de dage det går ud over. Det kan fx være, at vores håndværkerne ikke kan komme ind, eller at håndværkere, der ikke er vores, ikke er blevet færdige med deres arbejde til tiden, og forhindrer vores håndværkere i at gå i gang eller blive færdige.
Dette gør sig gældende, uanset om I har overladt ansvaret for kommunikationen og koordineringen med denne håndværker til os eller ej.
Hvis for eksempel en elektriker, der ikke er vores, skal lave en elinstallation, og ikke bliver færdig til den aftalte tid, så vores håndværkere kan male og lakere gulvet, og blive færdige til den aftalte tid, er fejlen ikke vores. Så dækker garantien ikke, og I får ikke udbetalt en dagbøde.
Et eksempel, garantien altid vil dække, er hvis vores maler bliver syg, og ikke kan udføre sit arbejde. Da vi har flere malere, er det vores ansvar at sende en af de andre ud til jer i stedet.
Ring til os
Du er altid velkommen til at kontakte os på mail, eller direkte på vores telefonnummer.
Åbningstider: 08:00-16:00
50 90 70 20
info@hca-i.dk
Skriv til os
Du er altid velkommen til at skrive til os. Udfyld formularen, og så vender vi tilbage inden for 24 timer.
Skal vi ringe dig op?
Vi sidder altid klar ved telefonen til at assistere vores kunder. Udfyld formularen, og modtag et uforpligtende opkald fra os.
Hvad vores kunder siger
Vi gør din istandsættelse til en god historie. Det er målet vi har sat for os selv, og det er tanken bag alt, hvad vi gør. Dette afspejles heldigvis i den ros, vores kunder giver os.
Meget tilfreds med alt!
"Jeg brugte H.C. Andersens Istandsættelse sidst, jeg flyttede. Efter de havde været ude og se min gamle lejlighed overtog de bare hele istandsættelsen, så det næste jeg hørte til om lejligheden, var da mit depositum var tilbage på min konto."
Esther fra Nærum
Hurtigt og effektivt
"Rigtig godt arbejde til en virkelig god pris og overraskende hurtigt udført!"
Johanne og Lars Nielsen
SUPER GOD SERVICE
"Vi bor i et lille rækkehus med vores kat, og ville have sat det i stand inden vi flyttede ind. De klarede køkken, bad, stue og alle vægge på lidt over en uge, og ret billigt endda."
Ditte og Malene
Gør din istandsættelse til en god historie
For at din istandsættelse bliver en god historie, får du:
- Altid dit depositum tilbage
- Den bedste pris på markedet
- Fuld garanti på at prisen ikke ændrer sig
- Fuld garanti på kvaliteten
- Vejledning og gode råd
Danmarks bedste ISTANDSÆTTELSESFIRMA
Du kan stole på vores virksomhed - vi overholder alle vores aftaler, og vi leverer altid til konkurrencedygtige priser. Vi udfører altid vores arbejde med et smil på læben, høje ambitioner og med et stort engagement.
Det er derfor, vi mener, at vi er Danmarks bedste istandsættelsesfirma.
Læs mere om vores gode kundeservice her.
ISTANDSÆTTELSE til faste og lave priser
Din tilfredshed er i højsædet hos os! Du skal have en god oplevelse hver gang, hvor du får den bedste istandsættelse til en skarp pris og med vores dygtige håndværkere.
Vi giver dig altid en service i topklasse, og vi behandler din istandsættelse, som var det vores egen.
Hos H.C. Andersens Istandsættelse tilbyder vi en fast pris og/eller timepris. Vores stærke og friske håndværkere er altid parate til at male, slibe, spartle eller rengøre dit hjem uanset tidspunkt og dag.
Vi gør din istandsættelse til en god historie
Har du nogen spørgsmål, er du mere end velkommen til at kontakte os på +45 50 90 70 20 eller skrive til info@hca-i.dk for et uforpligtende tilbud.
ISTANDSÆTTELSE DU KAN STOLE TRYGT PÅ
- Altid dit depositum tilbage
- Den bedste pris på markedet
- Fuld garanti på at prisen ikke ændrer sig
- Fuld garanti på kvaliteten
- Vejledning og gode råd