priser

En pris der er til at stole på

Er du faret vild i junglen af komplicerede priser, der ændres for et godt ord? Når du først har fået et tilbud, står din pris altid fast. Så du slipper for at bekymre dig om uforudsete omkostninger. Det er vores garanti til dig!

Maksimal kundetilfredshed

5 ud af 5 stjerner

  1. Forside
  2.  » Pris

Priser

Du får altid en fast pris hos os og vi står altid inde for den. Vi giver altid et 100 % gratis og uforpligtende tilbud, så du ved hvad det koster at renovere eller istandsætte din bolig. Dette er for, at vi kan give dig den bedste service og stå inde for de garantier, du får angående kvalitet og tid.

Hvad dækker prisen over?

Når du hyrer os afhænger prisen af flere forskellige faktorer:

VISES IKKE

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Faktorer som er afgørende for prisen

Typer af håndværk
  • Forskellige typer af håndværk og endda håndværk inden for samme branche vil ikke koste det samme bl.a. pga. de materialer håndværkerne skal bruge, og fordi deres overenskomstmæssige løn kan variere i de forskellige brancher og afhængigt af håndværkernes senioritet. Fx vil en mester og lærling ikke få den samme løn.
  • Skal du bruge flere forskellige typer håndværk, er det nødvendigt at få flere forskellige håndværkere ud til dig, og det påvirker også din pris.
Antal timer
  • Når du får en pris, har vi lavet et overslag over, hvor mange timer vi forventer håndværkerne skal bruge på istandsættelsen.
Din deadline
  • Hvis du har en stram deadline, er det vigtigt for os at nå den. Det kan betyde, at håndværkerne er nødt til at arbejde på overtid eller på helligdage, og i så fald bliver det lidt dyrere.
Hvor stort et arbejde der skal udføres
  • Jo større din lejlighed er, jo flere timer skal håndværkerne bruge på at sætte den i stand. Hvis du fx har 175 kvm væg, der skal males, bliver det tilsvarende dyrere end for 100 kvm væg.
Risikovurdering i forhold til dit indbo
  • Hvis håndværkerne skal flytte, arbejde rundt om eller på anden vis håndtere dit indbo, vil vi indregne en risikofaktor i prisen, da der er en vis risiko for at dit indbo kan lide skade undervejs, som vi er nødt til at erstatte. Du kan komme uden om dette ved selv at flytte dit indbo ud af farezonerne.
Tilgængeligheden af det, der skal istandsættes
  • Hvis det er svært for håndværkerne at komme til nogle af de steder, der skal istandsættes, vil dette påvirke prisen. Hvis du fx har en smal krog et sted og der skal males, kan det være svært for maleren at dække af, slibe, grunde, male, osv. Derfor vil arbejdet tage længere tid at udføre.
Din geografiske lokation
  • Vi kører gerne ud på en længere tur for at hjælpe dig med istandsætningen, men tiden som håndværkerne skal bruge på transport vil også påvirke prisen.
Når først du har fået en pris fra os, garanterer vi, at den ikke ændrer sig undervejs i istandsættelsen. Det vil sige, at uforudsete udgifter, der eventuelt måtte dukke op undervejs, dækkes af os. Prisen vil kun ændre sig, hvis du undervejs beslutter, at vi også gerne må ordne andre ting for dig.

Hvis du for eksempel kontakter os for at male din væg, og det viser sig, vi skal bruge tre spande maling mere end vi først troede, betaler vi for de tre ekstra spande. Hvis du undervejs beslutter, at vi også skal slibe dit gulv, koster det ekstra.

Vigtig information fra dig til os

Det er vigtigt for prisfastsættelsen, kvaliteten af vores arbejde og din tilfredshed, at det er fuldstændig klart, hvad vi skal gøre for dig.

Måden, vi opnår klarhed på, afhænger af, hvem du er:

Private

VISES IKKE

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Dig, der skal til at flytte fra din lejebolig

Når du som lejer flytter fra din lejlighed og skal istandsætte den, afhænger arbejdet, der skal gøres af din lejekontrakt, din indflytningsrapport, din dokumentation for fejl og mangler fra du flyttede ind, den nuværende stand af boligen og eventuelt din fraflytningsrapport. Derfor kigger vi på alle dokumenterne, og vi kommer og besigtiger din lejlighed i sin nuværende tilstand.

Når det ligger klart, hvad der skal gøres i din lejlighed, og hvornår det skal være gjort, kan vi fastsætte en endelig pris.

Vi anbefaler, at du giver os fuldmagt til at klare istandsættelsen. Det koster ikke ekstra, men det betyder, at vi overtager alle beslutninger, der skal træffes undervejs, samt al kommunikation med håndværkere og din udlejer. Derfor får du en større frihed til at læne dig tilbage i sofaen og slappe af, eller til at indrette dig i dit nye hjem.

Dig, der bare gerne vil have dit hjem istandsat

Når du kontakter os om istandsættelsen af dit hjem, skal det være klart, hvad du skal have gjort, og hvilke rum det skal gøres i. Vi og vores håndværkere hjælper gerne med gode råd som fx hvilken farve eller tapet din væg skal have, eller hvilken slags stuk vil tage sig bedst ud i dit loft.

Hvis du har en deadline for istandsættelsen, er det vigtigt, at du fortæller os det i så god tid som muligt. Det samme gør sig gældende, hvis håndværkerne kun kan være i dit hjem på bestemte dage i ugen. Dette er vigtigt for, at vi kan planlægge istandsættelsesprocessen, så den passer dig så godt som muligt.

Du bestemmer selv, hvor meget du vil være inde over istandsættelsen. Måske kan du godt lide at følge med i, hvad der sker, eller du er ikke helt sikker på, hvilken farve dine vægge skal have, og vil gerne kunne skifte mening i sidste øjeblik. Så kan det være rart for dig at være i kontakt med håndværkerne undervejs.

Det er stadig vigtigt, at du fortæller os undervejs, hvis du for eksempel skifter mening om noget, eller der er noget, du er utilfreds med. Det er for, at vi kan nå at rette op på det i så god tid som muligt, og fordi det måske vil påvirke prisen eller tidsrammen for istandsættelsen.

Du er også meget velkommen til at læne dig tilbage i sofaen og slappe af. Så overtager vi alt ansvaret for kommunikation og koordinering af håndværkerne. Dette koster ikke ekstra, og det er også det, vi anbefaler de fleste af vores kunder. Der er ingen grund til, at du stresser over istandsættelsen, når du kan lade os klare det hele for dig.

Hvis du har flere ting, der skal ordnes samtidigt, kan du trygt overlade hele håndværket til os, men hvis du selv kender en håndværker, du gerne vil have til at klare noget af arbejdet, fx en elektriker, hvis der skal laves nye stikkontakter eller sættes nye lamper op, er det helt fint, vi samarbejder gerne.

Det er bare vigtigt, at du fortæller os det i så god tid som muligt, så vi kan koordinere med din håndværker. Dette er rigtig vigtigt for at opnå det bedste og pæneste resultat af den endelige istandsættelse.

Hvis du for eksempel skal have din egen elektriker til at trække nye ledninger i din væg, er det vigtigt, at vi får koordineret mellem din elektriker og vores maler, så ledninger ikke bliver trukket gennem en nymalet væg, da det kan efterlade grimme spor.

Virksomheder

VISES IKKE

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Hvis I er ved at flytte fra jeres lejede lokaler

Når I som lejere flytter fra jeres lokaler og skal istandsætte dem, afhænger arbejdet, der skal udføres af jeres lejekontrakt, jeres indflytningsrapport, jeres dokumentation for fejl og mangler fra I flyttede ind, den nuværende stand af lokalerne og eventuelt jeres fraflytningsrapport. Derfor er det vigtigt, at vi kan kigge alle dokumenterne igennem, og besigtiger jeres lokaler i deres nuværende tilstand.

Når det ligger klart, hvad der skal gøres i jeres lokaler, og hvornår det skal være gjort, kan vi fastsætte en endelig pris.

Vi anbefaler, at I giver os fuldmagt til at klare istandsættelsen. Det koster ikke ekstra, men det betyder, at vi overtager alle beslutninger, der skal træffes undervejs, samt al kommunikation med håndværkere og jeres udlejer. Derfor får I større frihed til at koncentrere jer om jeres arbejde, eller til at indrette jer i jeres nye lokaler.

Hvis I bare trænger til at få jeres lokaler istandsat

Når I som ejere kontakter os om istandsættelsen af jeres lokaler, skal det være klart, hvad I skal have gjort, og hvilke rum det skal gøres i. Vi og vores håndværkere hjælper gerne med gode råd som fx farver eller dekorative elementer i jeres lokaler.

Hvis I har en deadline for istandsættelsen, er det vigtigt, at I fortæller os det i så god tid som muligt. Det samme gør sig gældende, hvis håndværkerne kun kan være i jeres lokaler på bestemte dage i ugen. Dette er vigtigt for, at vi kan planlægge istandsættelsesprocessen, så den passer jer så godt som muligt.

I bestemmer selv, hvor meget I vil være inde over istandsættelsen. Måske kan I godt lide at følge med i, hvad der sker, eller I er ikke helt sikre på, hvilken farve jeres vægge skal have, og vil gerne kunne skifte mening i sidste øjeblik. Så kan det være rart for jer at være i kontakt med håndværkerne undervejs.

Det er stadig vigtigt, at I fortæller os undervejs, hvis I for eksempel skifter mening om noget, eller der er noget, I er utilfredse med. Det er for, at vi kan nå at rette op på det i så god tid som muligt, og fordi det måske vil påvirke prisen eller tidsrammen for istandsættelsen.

I er også meget velkomne til at overlade hele processen til os. Så overtager vi alt ansvaret for kommunikation og koordinering af håndværkerne. Dette koster ikke ekstra, og det er også det, vi anbefaler de fleste af vores kunder. Der er ingen grund til, at I bruger flere ressourcer på istandsættelsen end nødvendigt, når I kan lade os klare det for jer.

Hvis I har flere ting, der skal ordnes samtidigt, kan I trygt overlade hele håndværket til os, men hvis I selv kender en håndværker, I gerne vil have til at klare noget af arbejdet, fx en elektriker hvis der skal laves nye elinstallationer, er det helt fint, vi samarbejder gerne.

Det er bare vigtigt, at I fortæller os det i så god tid som muligt, så vi kan koordinere med jeres håndværker. Dette er rigtig vigtigt for at opnå det bedste og pæneste resultat af den endelige istandsættelse.

Hvis I fx skal have jeres egen elektriker til at trække nye ledninger i jeres væg, er det vigtigt, at vi får koordineret mellem jeres elektriker og vores maler, så ledninger ikke bliver trukket gennem en nymalet væg, da det kan efterlade grimme spor, og ærgerlige regninger.

Offentlige

VISES IKKE

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Hvis I er ved at flytte fra jeres lejede lokaler

Når I som lejere flytter fra jeres lokaler og skal istandsætte dem, afhænger arbejdet, der skal udføres af jeres lejekontrakt, jeres indflytningsrapport, jeres dokumentation for fejl og mangler fra I flyttede ind, den nuværende stand af lokalerne og eventuelt jeres fraflytningsrapport. Derfor er det vigtigt, at vi kan kigge alle dokumenterne igennem og besigtige jeres lokaler i deres nuværende tilstand.

Når det ligger klart, hvad der skal gøres i jeres lokaler, og hvornår det skal være gjort, kan vi fastsætte en endelig pris.

Vi anbefaler, at I giver os fuldmagt til at klare istandsættelsen. Det koster ikke ekstra, men det betyder, at vi overtager alle beslutninger, der skal træffes undervejs samt al kommunikation med håndværkere og jeres udlejer. Derfor får I en større frihed til at koncentrere jer om jeres arbejde eller til at indrette jer i jeres nye lokaler.

Hvis I bare trænger til at få jeres lokaler istandsat

Når I kontakter os om istandsættelsen af lokaler I hverken lejer eller skal fraflytte, skal det være klart, hvad I skal have gjort, og hvilke rum det skal gøres i. Vi og vores håndværkere hjælper gerne med gode råd som for eksempel farver eller dekorative elementer i jeres lokaler.

Hvis I har en deadline for istandsættelsen, er det vigtigt, at I fortæller os det i så god tid som muligt. Det samme gør sig gældende, hvis håndværkerne kun kan være i jeres lokaler på bestemte dage i ugen. Dette er vigtigt for, at vi kan planlægge istandsættelsesprocessen, så den passer jer så godt som muligt.

I bestemmer selv, hvor meget I vil være inde over istandsættelsen. Måske kan I godt lide at følge med i, hvad der sker, eller I er ikke helt sikre på, hvilken farve jeres vægge skal have og vil gerne kunne skifte mening i sidste øjeblik. Så kan det være rart for jer at være i kontakt med håndværkerne undervejs.

Det er stadig vigtigt, at I fortæller os undervejs, hvis I for eksempel skifter mening om noget, eller der er noget, I er utilfredse med. Det er for, at vi kan nå at rette op på det i så god tid som muligt, og fordi det måske vil påvirke prisen eller tidsrammen for istandsættelsen.

I er også meget velkomne til at overlade hele processen til os. Så overtager vi alt ansvaret for kommunikation og koordinering af håndværkerne. Dette koster ikke ekstra, og det er også det, vi anbefaler de fleste af vores kunder. Der er ingen grund til, at I bruger flere ressourcer på istandsættelsen end nødvendigt, når I kan lade os klare det for jer.

Hvis I har flere ting, der skal ordnes samtidigt, kan I trygt overlade hele håndværket til os, men hvis I gerne vil have en anden håndværker til at klare noget af arbejdet, for eksempel en elektriker, hvis der skal laves nye elinstallationer, er det helt fint – vi samarbejder gerne. Det er bare vigtigt, at I fortæller os det i så god tid som muligt, så vi kan koordinere med jeres håndværker. Dette er rigtig vigtigt for at opnå det bedste og pæneste resultat af den endelige istandsættelse.

Hvis I for eksempel skal have jeres egen elektriker til at trække nye ledninger i jeres væg, er det vigtigt, at vi får koordineret mellem jeres elektriker og vores maler, så ledninger ikke bliver trukket gennem en nymalet væg, da det kan efterlade grimme spor, og ærgerlige regninger.

Ring til os

Du er altid velkommen til at kontakte os på mail, eller direkte på vores telefonnummer.

Åbningstider: 08:00-16:00

50 90 70 20

info@hca-i.dk

Skriv til os

Du er altid velkommen til at skrive til os. Udfyld formularen, og så vender vi tilbage inden for 24 timer.

    Skal vi ringe dig op?

    Vi sidder altid klar ved telefonen til at assistere vores kunder. Udfyld formularen, og modtag et uforpligtende opkald fra os.

      Hvad skal din istandsættelse koste?

      Vi kan klare alle slags istandsættelser og udfører altid arbejdet til en god pris. Du kan danne dig et overblik over vores priser med disse priseksempler.

      Find flere priser på maling af facader, vægge, døre mm.

      Istandsættelse af lejlighed

      Lejlighed på 70 m2

      • Vægge og loft: spartlet, slebet og pletmalet
      • Paneler: slebet, vasket og malet
      • Gulv og fodtrin: slebet og lakeret
      • Total rengøring
      • Håndtering af flyttesynet

      25.600,-

      inkl. moms og materialer
      Sparet: 11.000 kr. i forhold til udlejers vurdering

      Istandsættelse af kontorlokaler

      Kontorlokaler på 120 m2

      • Vægge: 2x spartling, slibning, vask og to gange maling
      • Paneler: fodpanelerne blev malet, og dørkarmene pletmalet
      • Maling af døre og totalrengøring af alle lokaler
      • Gratis rådgivning og hjælp til indflytningsforretningen i det nye lejemål

      35.200,-

      inkl. materialer og løn, ekskl. moms

      Istandsættelse af offentlige lokaler

      Offentlige lokaler på 600 m2

      • Vægge: 2x spartling, slibning, vask og 2x maling
      • Paneler: fodpanelerne blev malet, og dørkarmene pletmalet
      • Gulv og fodtrin: slebet og lakeret
      • Maling af døre og totalrengøring af alle lokaler
      • Gratis rådgivning og hjælp til indflytningsforretningen i det nye lejemål

      122.000,-

      inkl. materialer og løn, ekskl. moms

      Istandsættelse af lejlighed

      Lejlighed på 54 m2

      • Vægge og loft: spartlet, slebet og malet
      • Paneler: slebet, vasket og malet
      • Håndtering af affald
      • Håndtering af flyttesynet

      8.525,-

      inkl. moms og materialer
      Sparet: 2.900 kr. i forhold til udlejers vurdering

      Istandsættelse af kontorlokaler og lager

      Kontorlokaler på 200 m2 og lager på 600 m2

      • Flytning: nedpakning af inventar fra kontorlokaler og lager, transport til ny adresse og udpakning af inventar fra kontorlokaler og lager
      • Vægge og træværk: Dobbelt spartling, slibning, vask og to gange maling
      • Gulve på lageret: opfriskning med epoxy
      • Total rengøring af alle lokaler
      • Gratis rådgivning i forbindelse med fraflytnings- og indflytningsforretning og -rapport

      230.000,-

      inkl. materialer og løn, ekskl. moms
      Sparet: > 70.000 kr. i forhold til udlejers vurdering

      Istandsættelse af offentlig børnehave

      HCA istandsættelse af børnehave på 167 m2

      Offentlig børnehave på 167 m2

      • Vægge i to stuer med tilhørende legerum og mellemgang: alle huller blev spartlet to gange samt slebet og vasket efter, derefter blev der malet to gange med glans 10 for nem vedligeholdelse.
      • Paneler, vinduesparti, dørkarme & radiator: generel istandsættelse og maling.
      • Gulve: opskuring og PUR behandling.
      • Færdig på 10 dage i forbindelse med midlertidig lukning pga COVID-19

      70.020,-

      inkl. materialer og løn, ekskl. moms

      Istandsættelse til en fast pris

      Hos H.C. Andersens Istandsættelse får du altid en fast pris på din istandsættelse. Vi finder i fællesskab frem til den løsning, som passer bedst til dig og dine behov, og denne pris vil ikke ændre sig. Så behøver du nemlig ikke at bekymre dig om uforudsete udgifter og regninger. Den eneste undtagelse er, hvis du beslutter at tilkøbe en ekstra service, eller hvis en af garantierne, der giver dig en prisbesparelse, gør sig gældende.

      Priserne kan svinge meget afhængigt af hvilken slags istandsættelse, vi skal lave for dig, og derfor sætter vi os altid grundigt ind i din opgave, inden vi giver et pristilbud. Prisen afhænger af flere forskellige faktorer, bl.a. hvor stort et område, der er tale om, din geografiske lokation, om der skal pletspartles og slibes og andre faktorer.

      Tryghedsgivende garantier

      H.C. Andersens Istandsættelse tilbyder markedets bedste service til de bedste priser. Vi har etableret et solidt og effektivt istandsættelsesfirma, så du får mest for pengene – ‘‘En istandsættelse i høj kvalitet til en god pris’’.

      For at du skal føle dig helt tryg ved at hyre os, får du altid fem garantier, når du lader os stå for din istandsættelse: mødegaranti, tidsgaranti, prisgaranti, depositumsgaranti og kvalitetsgaranti. Dette betyder bl.a. at du får fuld garanti på kvaliteten af arbejdet, at vi kommer til tiden og at arbejdet bliver færdiggjort til tiden.

      Du kan læse mere om vores garantier her.

      Ring til os

      Du er altid velkommen til at kontakte os på mail, eller direkte på vores telefonnummer.

      Åbningstider: 08:00-16:00

      50 90 70 20

      info@hca-i.dk

      Skriv til os

      Du er altid velkommen til at skrive til os. Udfyld formularen, og så vender vi tilbage inden for 24 timer.

        Skal vi ringe dig op?

        Vi sidder altid klar ved telefonen til at assistere vores kunder. Udfyld formularen, og modtag et uforpligtende opkald fra os.

          Uhørt højt serviceniveau

          Gør din istandsættelse til en god historie. Du er sikret en god oplevelse gennem fire stærke garantier.

          Mødegaranti

          Mødegarantien er vores løfte om, at du ikke skal vente unødigt, vi er der til den aftalte tid.

          Læs mere

          Depositumsgaranti

          Depositumsgarantien er din sikring på, at du altid får dit depositum tilbage.

          Læs mere

          Prisgaranti

          Prisgarantien er din sikring om, at prisen ikke ændrer sig under arbejdet.

          Læs mere

          Kvalitetsgaranti

          Kvalitetsgarantien er din garanti på den høje kvalitet af vores arbejde, arbejdsvilkår og service.

          Læs mere

          Gør din istandsættelse til en god historie

          For at din istandsættelse bliver en god historie, får du:

          • Altid dit depositum tilbage
          • Den bedste pris på markedet
          • Fuld garanti på at prisen ikke ændrer sig
          • Fuld garanti på kvaliteten
          • Vejledning og gode råd

          Hvad vores kunder siger

          Vi gør din istandsættelse til en god historie. Det er målet vi har sat for os selv, og det er tanken bag alt, hvad vi gør. Dette afspejles heldigvis i den ros, vores kunder giver os.

          Meget tilfreds med alt!

          "Jeg brugte H.C. Andersens Istandsættelse sidst, jeg flyttede. Efter de havde været ude og se min gamle lejlighed overtog de bare hele istandsættelsen, så det næste jeg hørte til om lejligheden, var da mit depositum var tilbage på min konto."

          Esther fra Nærum

          Hurtigt og effektivt

          "Rigtig godt arbejde til en virkelig god pris og overraskende hurtigt udført!"

          Johanne og Lars Nielsen

          SUPER GOD SERVICE

          "Vi bor i et lille rækkehus med vores kat, og ville have sat det i stand inden vi flyttede ind. De klarede køkken, bad, stue og alle vægge på lidt over en uge, og ret billigt endda."

          Ditte og Malene

          Skal vi ringe dig op?

          Lad dig ikke nøjes med sjusk og halvfærdige løsninger. Få specialister med værktøjet og ekspertisen til at klare din istandsættelse.

          Gør som mange andre og skriv dit nummer, så kontakter vi dig med et gratis uforpligtende tilbud.

          Billede af Christian fra HCA til kontakt

            FÅ ET GRATIS UFORPLIGTENDE TILBUD

            Få et tilbud på dine præmisser. Udfyld kontaktformularen og bliv kontaktet.

              Kommunekort over hvilke områder vi dækker

              Områder vi dækker

              • Vi dækker altid områderne på kortet, som er markeret med grøn.
              • De områder som er beige dækker vi også, men vi anbefaler her, at du bruger et lokalt firma. Hvis det ikke er muligt, så vil vi gerne komme og udføre opgaven.
              • Der, hvor der er markeret med rødt, henviser vi til kun at bruge lokale firmaer.

              I H.C. Andersens Istandsættelse har vi valgt ikke at starte vores taxameter når vi kører hjemmefra. Der kan være trafikprop eller sket en ulykke, og det mener vi ikke, at du, som kunde, skal betale for.

              Danmarks bedste ISTANDSÆTTELSESFIRMA

              Du kan stole på vores virksomhed - vi overholder alle vores aftaler, og vi leverer altid til konkurrencedygtige priser. Vi udfører altid vores arbejde med et smil på læben, høje ambitioner og med et stort engagement.

              Det er derfor, vi mener, at vi er Danmarks bedste istandsættelsesfirma.

              Vi går utroligt meget op i kundetilfredshed, og vi vil gerne skabe den bedste istandsættelse for dig gennem god service og til en ordentlig pris, som alle kan være med på.

              Læs mere om vores gode kundeservice her.

              ISTANDSÆTTELSE til faste og lave priser

              Din tilfredshed er i højsædet hos os! Du skal have en god oplevelse hver gang, hvor du får den bedste istandsættelse til en skarp pris og med vores dygtige håndværkere.

              Vi giver dig altid en service i topklasse, og vi behandler din istandsættelse, som var det vores egen.

              Hos H.C. Andersens Istandsættelse tilbyder vi en fast pris og/eller timepris. Vores stærke og friske håndværkere er altid parate til at male, slibe, spartle eller rengøre dit hjem uanset tidspunkt og dag.

              Kontakt os, hvis du ønsker en pålidelig og effektiv håndværker.

              Vi gør din istandsættelse til en god historie

              Vi besøger dig gratis, og giver dig et uforpligtende tilbud. Prisen ligger fast, og er du interesseret i tilbuddet, skal du blot godkende det.

              Har du nogen spørgsmål, er du mere end velkommen til at kontakte os på +45 50 90 70 20 eller skrive til info@hca-i.dk for et uforpligtende tilbud.

              ISTANDSÆTTELSE DU KAN STOLE TRYGT PÅ

              • Altid dit depositum tilbage
              • Den bedste pris på markedet
              • Fuld garanti på at prisen ikke ændrer sig
              • Fuld garanti på kvaliteten
              • Vejledning og gode råd