HCA

Kundeservice

Vi er altid glade, når du er glad

Din gode oplevelse er hjertet af vores organisation. Derfor vil vi gøre alt for, at din istandsættelse bliver til en god historie. Vi er altid glade, når du ringer til os. Tager vi den ikke med det samme, håber vi, at du vil lægge en besked, så vi kan ringe tilbage.

For at sikre dig den gode oplevelse er du altid dækket af vores garantier. Vi garanterer altid, at vores arbejde er af høj kvalitet. 

Hvis du er lejer og skal flytte betyder det, at du altid vil få dit depositum tilbage, og at vi kompenserer dig, hvis din udlejer ikke vil udbetale det. Det er uanset størrelsen af depositummet, og om du er en privat kunde, fra en virksomhed eller fra det offentlige. 

Hvis du lejer og ikke skal flytte eller ejer, og der derfor ikke er noget depositum at få udbetalt, er du dækket af vores tidsgaranti, som betyder, at du også får økonomisk kompensation, hvis vi ikke bliver færdige til tiden.

Desuden er du, uanset de omstændigheder du kontakter os under, altid dækket af vores prisgaranti. Det vil sige, at den pris du får budt i starten, også er den pris du betaler efter istandsættelsen. Medmindre selvfølgelig, at vi har slået noget af prisen, fordi vi ikke blev færdige til den aftalte tid. Det betyder, at alle overraskelser, som fx at der skulle bruges fem spande maling i stedet for tre, er dækket af os. 

Du kan læse mere om vores garantier her.

Når istandsættelsen er færdig, og vores samarbejde har nået vejs ende, så del din gode oplevelse med os og vores andre kunder på Trustpilot, Facebook eller Anmeld Håndværker

Hvad hvis du ikke er glad?

Hvis du mod al forventning ikke er tilfreds med resultatet af vores arbejde, så ring til os på tlf. 71715171 eller send en mail til info@hca-i.dk. Vi vil spørge dig om, hvad fejlen er, bede dig sende os en mail med et par fotos af den, og hvordan du helst vil kompenseres. Dine muligheder er at få fejlen udbedret eller at få økonomisk erstatning. Vi tager dog visse forbehold med hensyn til kompensationen afhængigt af omfanget af fejlen. Den skal være af en vis størrelse, før du kan blive økonomisk kompenseret for den. Det er altid vores mål, at alle vores kunder skal have en god oplevelse med vores service, så hvis du havde en skuffende start eller midte, går vi lige skridtet længere for at give dig en ekstra god slutning.

Hvis vi skulle være uenige med dig om, at der er tale om en fejl eller mangel, kan du vælge at gå videre med sagen til Byggeriets Ankenævn. De vil undersøge sagen nærmere, og hvis du får medhold, vil du selvfølgelig blive kompenseret. Husk, at du skal klage senest inden for tre år for synlige mangler og ti år for skjulte. Ellers risikerer du, at sagen bliver forældet.

Indhent tilbud
Få et gratis og uforpligtende tilbud