HCA

garanti for din istandsættelse

Lejebolig eller ejerbolig overlad trygt istandsættelsen til os

Uanset, om du kontakter os angående istandsættelsen af en lejebolig eller ejerbolig, er du altid dækket af vores istandsættelsesgaranti. Den indeholder en pris- og kvalitetsgaranti. Når du skal have istandsat din lejebolig ved fraflytning, er der en ekstra garanti til dig. Der sikrer dig, at du får hele dit depositum tilbage. Kontakter du os om en bolig, du selv ejer, er der en anden garanti til dig. Den sikrer dig, at arbejdet bliver udfyldt inden for den aftalte tid.

 

Prisgaranti ved istandsættelse

Du er altid garanteret, at den pris vi oplyser dig for en service ikke ændres. Det betyder, at alle uforudsete udgifter undervejs i istandsættelsen er vores tab og ikke dit. Det eneste tilfælde prisen vil ændre sig i, er hvis du ønsker, vi skal ordne flere ting for dig samtidig. 

Hvis vi maler din væg og skal bruge mere maling, end vi antog, betaler vi for de ekstra spande. Hvis du undervejs beslutter, at vi også skal slibe dit gulv, koster det ekstra.

Læs mere om priserne her, for at finde ud af, hvordan de sættes.

Kvalitetsgaranti

Du er altid garanteret, at kvaliteten af vores håndværk er høj. Alle vores håndværkere er uddannet inden for deres fag og tilhører relevante laug, der står inde for kvaliteten.

For at sikre, du bliver glad for vores arbejde, får du en klar kontrakt med os, om hvad du behøver. Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du er i tvivl eller gerne vil have noget ændret.

Fuld garanti på resultaterne af håndværket

Som en del af vores istandsættelsesgaranti er du altid garanteret udbedring af fejl og mangler. Vi går meget op i høj kvalitet, og i at du får en god oplevelse med vores service. Er du alligevel uenig i kvaliteten af det arbejde, vi udfører, kan du ringe til os på tlf. 71715171 eller skrive til info@hca-i.dk.  Vi er medlem af Byg Garanti. Hvis vi ikke selv er i stand til at kompensere dig for eventuelle mangler i det arbejde, vi udfører for dig, så gør de. Enten ved at udbedre manglerne eller ved at give dig økonomisk kompensation til en senere udbedring. Derfor kan du altid være helt tryg ved at hyre os.

I finder et link til deres hjemmeside her.

Sunde arbejdsvilkår

Vores kvalitetsgaranti omfatter ikke kun dig, men også alle vores håndværkere. De er allesammen dækket af deres forskellige branchers overenskomster, og vi sørger for, at de har optimale arbejdsvilkår og det rigtige arbejdsmiljø. 

Alle produkter, vi anvender, er godkendte efter danske regler af hensyn til din og håndværkernes sikkerhed og sundhed. 

Lønningerne er også altid efter danske vilkår uafhængigt af, hvilken fagforening den enkelte håndværker er medlem af.

Lejers garanti

Kontakter du os i forbindelse med, at du skal flytte fra din lejebolig, garanterer vi, at du altid får hele dit depositum tilbage. Du kan være helt tryg, hvis der opstår der alligevel komplikationer undervejs. Lever kvaliteten af den færdige istandsættelse ikke lever op til din udlejers krav, dækker vi resten af dit depositum. 

Dog tager vi et forbehold ved dette. Hvis vores håndværkere ikke har mulighed for at færdiggøre arbejdet af årsager, der ikke er vores, dækker garantien ikke. Den slags årsager kan fx være, at håndværkerne ikke kan komme ind. Eller at andre håndværkere, der ikke har noget med os at gøre, ikke er blevet færdige med deres arbejde til tiden. Det forhindrer vores håndværkere i at gøre deres arbejde. Dette forbehold gælder uanset om, du har overladt ansvaret for kommunikationen og koordineringen med denne håndværker til os eller ej. Fx kan det være, at du kender en elektriker, du gerne vil have til at reparere en misligholdt stikkontakt, og vi skal male og lakere gulvet bagefter. Hvis elektrikeren ikke bliver færdig med stikkontakten til tiden, må vores malere udsætte deres arbejde, og hvis det betyder, at de ikke bliver færdige til tiden, dækker vores garanti ikke.

Et eksempel, hvor du er dækket, er hvis vores maler bliver syg, og ikke kan udføre sit arbejde. Vi har flere malere, så det er vores ansvar, at en af de andre kommer og gør arbejdet i stedet.

Ejers istandsættelsesgaranti -Tid

Kontakter du os om istandsættelsen af en bolig, du ejer, garanterer vi altid, at vi bliver færdige til tiden. Opstå komplikationer undervejs, der forhindrer det, får du et afslag i prisen i form af dagbøder. For hver dag, der går ud over den aftalte tid, slår vi 2% af prisen, dog minimum 500 kr. Udfører vi et job for dig til 20.000kr, får du 500 kr pr forsinket dag i stedet for 2%, der kun er 400 kr. Minimumsbøden er der for, at du med mindre projekter også kan føle dig sikker på at være en prioritet for os og vores håndværkere så arbejdet bliver gjort til tiden.

Dog tager vi et forbehold ved dette. Hvis vores håndværkere ikke har mulighed for at færdiggøre arbejdet af årsager, der ikke er vores, dækker garantien ikke. Den slags årsager kan fx være, at håndværkerne ikke kan komme ind. Eller at andre håndværkere, der ikke har noget med os at gøre, ikke er blevet færdige med deres arbejde til tiden. Det forhindrer vores håndværkere i at gøre deres arbejde. Dette forbehold gælder uanset om, du har overladt ansvaret for kommunikationen og koordineringen med denne håndværker til os eller ej. Fx kan det være, at du kender en elektriker, du gerne vil have til at reparere en misligholdt stikkontakt, og vi skal male og lakere gulvet bagefter. Hvis elektrikeren ikke bliver færdig med stikkontakten til tiden, må vores malere udsætte deres arbejde, og hvis det betyder, at de ikke bliver færdige til tiden, dækker vores garanti ikke.

Et eksempel, hvor du er dækket, er hvis vores maler bliver syg, og ikke kan udføre sit arbejde. Vi har flere malere, så det er vores ansvar, at en af de andre kommer og gør arbejdet i stedet.

Indhent tilbud
Få et gratis og uforpligtende tilbud