HCA

Garanti for istandsættelse i det offentlige

Tryg og sikker Istandsættelse 

Kontakter I os angående istandsættelsen af kontorer, offentlige områder eller institutioner, er I altid dækket af vores garanti for istandsættelse. Kontakter I os vedrørende lejede lokaler ved fraflytning, får I en ekstra garanti. Den garanterer jer, at I får hele jeres depositum tilbage. Kontakter I os om lokaler, der ikke skal fraflyttes, er der en anden særgaranti. Den sikrer jer, at arbejdet bliver udført til den aftalte tid.

Prisgaranti ved istandsættelse

I er altid garanteret, at den pris vi oplyser for en service ikke ændres. Det vil sige, at alle de uforudsete udgifter, der skulle dukke op undervejs, er vores tab og ikke jeres. Det eneste tilfælde prisen vil ændre sig i er, hvis I ønsker at købe flere af vores services undervejs. 

Hvis vi maler jeres vægge og skal bruge mere maling end vi først troede, betaler vi for de ekstra spande. Hvis I undervejs beslutter, at vi også skal slibe jeres gulve, koster det ekstra.

Læs mere om priserne for istandsættelse her.

Kvalitetsgaranti ved istandsættelse

I er altid garanteret, at kvaliteten af vores håndværk er høj. Alle vores håndværkere er uddannede inden for deres fag og tilhører relevante laug, der står inde for kvaliteten.

For at sikre, at I bliver glade for vores arbejde, får I en klar kontrakt med os om, hvad I har brug for. I er altid velkomne til at kontakte os, hvis der er noget, I gerne vil have afklaret eller ændret. 

Fuld garanti på resultaterne af håndværket

I er altid garanteret udbedring af fejl og mangler, der måtte opstå af forskellige årsager undervejs. Vi går meget op i høj kvalitet og det er vigtigt for os, at I får en god oplevelse med vores service. Men skulle I være uenige med os om kvaliteten af vores arbejde, kan I klage til os på tlf. 71715171eller skrive til info@hca-i.dk og fortælle os, hvad der mangler. Vi er medlem af Byg Garanti. Hvis vi ikke selv er i stand til at kompensere jer for eventuelle mangler vores arbejde, gør de. Enten ved at udbedre manglerne eller ved at give jer økonomisk kompensation til en senere udbedring. Derfor kan I altid være helt trygge ved at hyre os. 

I finder et link til deres hjemmeside her.

Sunde arbejdsvilkår

Vores kvalitetsgaranti omfatter ikke kun jer, men også alle vores håndværkere. De er allesammen dækket af deres forskellige branchers overenskomster. Vi sørger også altid for, at de har optimale arbejdsvilkår og det rigtige arbejdsmiljø. 

Alle produkter, vi anvender, er godkendte efter danske regler af hensyn til jeres og håndværkernes sikkerhed og sundhed. 

Lønningerne er også altid efter danske vilkår uafhængigt af, hvilken fagforening den enkelte håndværker er medlem af.

Særlig garanti for istandsættelse -hvis I lejer og skal flytte

Kontakter I os, fordi I flytter fra jeres lejede lokaler, garanterer vi altid, at I får hele jeres depositum tilbage. Opstår der komplikationer undervejs, der forhindrer kvaliteten af den færdige istandsættelse i at lever op til jeres udlejers krav, kan I stadig være trygge. Vi betaler for udbedringen og den del af jeres depositum som jeres udlejer ikke vil udbetale. 

Dog med det forbehold, at hvis vores håndværkere ikke har mulighed for at færdiggøre arbejdet af ydre årsager, dækker garantien ikke. Det kan fx være, at vores håndværkerne ikke kan komme ind i lokalerne, eller at håndværkere, der ikke er vores, ikke er blevet færdige med deres arbejde til tiden, og forhindrer vores håndværkere i at gå i gang eller blive færdige. Dette gør sig gældende, uanset om I har overladt ansvaret for kommunikationen og koordineringen med denne håndværker til os eller ej. Hvis fx en elektriker, der ikke er vores, skal retablere en el-installation, og ikke bliver færdig til den aftalte tid, så vores håndværkere ikke kan male og lakere gulvet, og blive færdige til den aftalte tid, er fejlen ikke vores. Så dækker garantien ikke. 

Et eksempel, garantien altid vil dække, er hvis vores maler bliver syg, og ikke kan udføre sit arbejde. Da vi har flere malere, er det vores ansvar at sende en af de andre ud til jer i stedet.

Garanti for istandsættelse -når I ejer eller lejer, men ikke skal flytte

Kontakter I os for at få istandsat lokaler, I enten ejer og/eller ikke skal fraflytte, garanterer vi altid, at vi bliver færdige inden den aftalte tid. Skulle der opstå komplikationer undervejs, der gør, at vi ikke bliver færdige til den aftalte tid får I afslag i prisen i form af dagbøder. For hver dag, der går ud over den aftalte tid slår vi 2% af prisen, dog minimum 500 kr. Udfører vi et job for jer til 20.000kr, får I minimumsbøden på 500 kr pr forsinket dag i stedet for 2%, der kun ville være 400 kr. Minimumsbøden er der for, at I med mindre projekter, også kan føle jer sikre på at være en prioritet for os og vores håndværkere, så arbejdet bliver gjort til tiden.

Dog tager vi et forbehold ved dagbøderne. Hvis vores håndværkere ikke har mulighed for at færdiggøre arbejdet af ydre årsager, får I ikke afslag i prisen for de dage det går ud over. Det kan fx være, at vores håndværkerne ikke kan komme ind, eller at håndværkere, der ikke er vores, ikke er blevet færdige med deres arbejde til tiden. Det kan forhindre vores håndværkere i at gå i gang eller blive færdige. Dette gør sig gældende, uanset om I har overladt ansvaret for kommunikationen og koordineringen med denne håndværker til os eller ej. Hvis fx en elektriker, der ikke er vores, skal lave en elinstallation, og ikke bliver færdig til den aftalte tid, så vores håndværkere kan male og lakere gulvet, og blive færdige til den aftalte tid, er fejlen ikke vores. Så dækker garantien ikke, og I får ikke udbetalt en dagbøde. 

Et eksempel, garantien altid vil dække, er hvis vores maler bliver syg, og ikke kan udføre sit arbejde. Da vi har flere malere, er det vores ansvar at sende en af de andre ud til jer i stedet.

Indhent tilbud
Få et gratis og uforpligtende tilbud