HCA

Istandsættelsesgaranti for erhverv

Garanti når vi istandsætter  jeres lokaler

Uanset, om I kontakter os angående istandsættelsen af lejede eller ejede lokaler, er I altid dækket af vores garanti. Den dækker pris, tid og kvalitet. Når I kontakter os for at få istandsat jeres lejede lokaler ved fraflytning, garanterer vi, at I får jeres fulde depositum tilbage. Når I kontakter os om lokaler, I ejer, er I sikret, at arbejdet bliver færdigt til den aftalte tid.

Prisgaranti ved istandsættelse

I er altid garanteret, at den pris vi oplyser for en service ikke ændres. Det betyder, at alle uforudsete  er vores tab og ikke jeres. Det eneste tilfælde prisen vil ændre sig i, er hvis I ønsker at bestille flere af vores services undervejs. 

Hvis vi maler jeres vægge, og vi må bruge mere maling, end vi antog, betaler vi for de ekstra spande. Hvis I undervejs beslutter, at vi også skal slibe jeres gulv, koster det ekstra.

Læs mere om priserne her, for at finde ud af, hvordan de sættes.

Kvalitetsgaranti

I er altid garanteret, at kvaliteten af vores håndværk er høj. Alle vores håndværkere er uddannede inden for deres fag og tilhører relevante laug, der står inde for kvaliteten.

For at sikre, at I bliver glade for vores istandsættelse af jeres lokaler, får I en klar kontrakt med os om, hvad I har brug for. I er altid velkomne til at kontakte os, hvis der er noget, I er i tvivl om eller gerne vil have ændret. 

Fuld istandsættelsesgaranti på resultaterne af håndværket

Som en del af vores istandsættelsesgaranti er I altid garanteret udbedring af fejl og mangler, der opstår undervejs. Vi går meget op i høj kvalitet og i, at I får en god oplevelse med vores service. Er I alligevel uenige med os om kvaliteten håndværket, kan I klage til os på tlf. 71715171 eller skrive til info@hca-i.dk.Vi er medlem af Byg Garanti. Hvis vi ikke selv er i stand til at kompensere jer for fejl og mangler, så gør de. Enten ved at udbedre manglerne eller ved at give jer økonomisk kompensation til en senere udbedring. Derfor kan I altid være helt trygge ved at hyre os. 

I finder et link til deres hjemmeside her.

Sunde arbejdsvilkår 

Vores kvalitetsgaranti omfatter ikke kun jer, men også alle vores håndværkere. De er allesammen dækket af deres forskellige branchers overenskomster, og vi sørger for, at de har optimale arbejdsvilkår og det rigtige arbejdsmiljø. 

Alle produkter, vi anvender, er godkendte efter danske regler af hensyn til jeres og håndværkernes sikkerhed og sundhed. 

Lønningerne er også altid efter danske vilkår uafhængigt af, hvilken fagforening den enkelte håndværker er medlem af.

Lejeres garanti

Kontakter I os vedrørende, flytning fra jeres lejede lokaler, får I altid hele jeres depositum tilbage. Skulle kvaliteten af håndværket ikke leve op til jeres udlejers krav, kan I være helt trygge. Vi dækker den del af jeres depositum, som jeres udlejer ikke vil udbetale. Dog med et forbehold. Bliver vores håndværkere ikke færdige pga ydre årsager, dækker garantien ikke. Måske kan håndværkerne ikke kan komme ind. Måske er håndværkere, der ikke er vores, ikke blevet færdige til tiden. Det kan forhindre vores håndværkere gøre deres arbejde. Forbeholdet gælder, uanset om I har overladt ansvaret for kommunikationen og koordineringen med den eksterne håndværker til os eller ej. Når fejlen ikke er vores, dækker garantien ikke. 

Et eksempel, garantien altid vil dække, er hvis vores maler bliver syg, og ikke kan udføre sit arbejde. Da vi har flere malere, er det vores ansvar at sende en af de andre ud til jer i stedet.

Ejeres tidsgaranti

Kontakter I os om lokaler, I ejer, garanterer vi, at vi altid bliver færdige til tiden. Opstår der komplikationer undervejs, der forhindrer det, får I et afslag i prisen i form af dagbøder. For hver dag ud over den aftalte tid, slår vi 2% af prisen, dog minimum 500 kr. Hvis vi udfører et job for jer til 20.000kr, får I minimumsbøden på 500 kr pr forsinket dag, da 2%, kun er 400 kr. Minimumsbøden sikrer, at I med mindre projekter, også kan føle jer som en prioritet for os og vores håndværkere. Så ved I, at arbejdet bliver gjort til tiden. Dog med et forbehold. Bliver vores håndværkere ikke færdige pga ydre årsager, dækker garantien ikke.  Eksempelvis, i tilfælde af at håndværkerne ikke kan komme ind. Eller hvis håndværkere, der ikke er vores, ikke er blevet færdige til tiden. Altså tilfælde der kan forhindrer vores håndværkere i at gøre deres arbejde. Forbeholdet gælder, uanset om I har overladt ansvaret for kommunikationen og koordineringen med den eksterne håndværker til os eller ej. Når fejlen ikke er vores, dækker garantien ikke. 

Et eksempel, garantien altid vil dække, er hvis vores maler bliver syg, og ikke kan udføre sit arbejde. Da vi har flere malere, er det vores ansvar at sende en af de andre ud til jer i stedet.

Indhent tilbud
Få et gratis og uforpligtende tilbud