HCA

ejede lokaler

Istandsættelse af ejede erhvervslokaler

En uforglemmelig istandsættelse af jeres lokaler

Ejer I selv jeres erhvervslokaler? Og trænger de til en kærlig hånd, fordi I vil sælge dem, fordi I lige har overtaget dem, eller fordi I har haft dem i mange år og de trænger til et nyt look? Vi kan hjælpe jer til yderst favorable priser. Hos os får I en uforlignelig istandsættelse af ejede lokaler. Hvad enten det er et kontor, en butik, en restaurant, et domicil, eller noget femte. 

Saml hele vedligeholdelsen, istandsættelsen og renoveringen

Skal I have ordnet flere ting på en gang, så kan det i høj grad betale sig for jer at kontakte os. I får gode priser på godt håndværk, og vi koordinerer alle håndværkerne for jer. Skal I have malet og slebet gulv samme uge? Intet problem, vi istandsætter det for jer. Passer det jer kun, at håndværkerne kommer om mandagen? Det er helt fint. Vi er jeres bindeled til alle håndværkerne, så hvis I har særlige krav, skal I kun formidle det til os en gang, så sørger vi for, at alle håndværkerne ved det.

Brug jeres tid på det, der skaber mest værdi for jer

Jeres tid er vigtig, så jo hurtigere I kan få gavn af den færdige istandsættelse, jo bedre. Heldigvis er vi eksperter i at yde håndværk af høj kvalitet inden for en stram tidsramme.

Når I hyrer os, overtager vi ansvaret for istandsættelsen og koordineringen med håndværkerne, så I kan bruge jeres tid på det, der er vigtigst for jer.

Prisgaranti for ejede lokaler

Den endelige pris for en istandsættelse af ejede erhvervslokaler afhænger af størrelsen på lokalerne og hvilke typer istandsættelse, I har brug for. Det vil sige, I får en pris, når vi har besigtiget jeres lokaler og kender jeres behov. Når I har fået prisen, ligger den fast. Det betyder, at der ikke pludselig dukker uforudsete udgifter op, som I skal forholde jer til. Vi står ved prisen, så vi dækker alle uforudsete udgifter.

Læs mere om prisen her.

Og læs om prisgarantien her.

Høj kvalitet og god service

I er altid garanteret høj kvalitet på det arbejde, vores håndværkere udfører for jer. I får en klar kontrakt med os, om hvad I har brug for, og I er altid velkomne til at kontakte os, hvis der er noget, I er i tvivl om eller gerne vil have ændret. 

Skulle der opstå komplikationer undervejs, der forhindrer håndværkerne i at blive færdige med arbejdet eller udføre det på tilfredsstillende vis, sørger vi selvfølgelig for at manglerne bliver udbedret eller at I får en økonomisk erstatning til en senere udbedring. Når håndværkerne er nødt til at gå ud over den aftalte tid for at blive færdige, bliver I kompenseret med dagbøder.

Læs mere om vores kvalitetsgaranti her.

Få en god start på det næste kapitel i jeres liv

Kontakter I os i forbindelse med, at I skal flytte ind i nye lokaler, vil vi gerne hjælpe jer med at dokumentere fejl og mangler i jeres nye lokaler under indflytningsforretningen. Vi hjælper jer med dette helt gratis. 

Det er vigtigt, hvis I flytter ind i lejede lokaler at aftale med med udlejeren, hvad I har ansvar for at udbedre, så det er tydeligt, hvis I skal flytte igen, hvad der skal istandsættes eller retableres, og hvad der ikke skal. 

Flytter I ind nye lokaler, I selv ejer, er det også vigtigt at gennemgå fejl og mangler, så I kan få den tidligere ejer til at betale for udbedringen af skader, I kan påvise, var til stede, da I flyttede ind, men ikke fremgik af kontrakten. 

Vi værdsætter jer som vores kunde og håber, I vil lade os hjælpe jer igen næste gang, I skal flytte.

Kontakt os og få et uforpligtende tilbud

Ring på 71 71 51 71 eller udfyld kontaktformularen og indhent et gratis tilbud på jeres istandsættelse. 
Indhent tilbud
Få et gratis og uforpligtende tilbud